Darkness Rising

star goldstar goldstar goldstar goldstar gold greyFemaleMale
19 Vragen - Ontwikkeld door: Alle-Tests.nl - Ontwikkeld op: - 8.474 keer opgeroepen - User-Oordeel: 4.5 van 5.0 - 8 stemmen

Alles wat kwaadaardig is en half levend komt volledig tot leven. Overleef jij de aanvallen van de onbekende monsters?

  • 1
    Je zit thuis met je vrienden en kijkt naar het nieuws en je hoort een reportage over verdwijningen en gegil. Terwijl jullie daar naar kijken is er een stroomstoring en gaan alle lichten uit. Je denkt dat je iets hoort bewegen buiten. Wat doe je?
    Je verlaat het huis door de voordeur.
    Je sluipt door de achterdeur naar buiten
    Je klimt op het dak en rent van huis naar huis.
    Je opent het raam en begint in het wilde weg te schieten
    Je verbergt je onder het bed.
  • 2
    Het lukt je het huis te verlaten, maar er is niemand te zien en je hoort gehuil. Waar ga je heen?
    Je rijdt een beetje rond en hoopt er het beste van.
    Je loopt zonder doel rond.
    Het Riool. Daar kun je nadenken over wat te doen.
    Een supermarkt. Genoeg voorraad.
    The Gun Emporium.
  • 3
    Je komt aan (Of als je zomaar wat rondzwierf, je komt aan bij een winkel ergens.) Wat neem je eerst?
    Wapens. Veel wapens.
    Een televisie, om het nieuws bij te houden.
    Eten en bevoorrading.
    Je splitst je groep in tweeën, de ene groep neemt levensmiddelen, de andere neemt wapens.
    Tenten en slaapzakken.
  • 4
    Je komt bij een andere winkel en opent de deur. Een verschrikkelijke zombie staat bij de ingang en begint langzaam op je af te komen met holle ogen.
    Schiet het overhoop en draai de deur op slot.
    Sla het met een honkbalknuppel.
    Schiet zijn hoofd eraf.
    Rennen!
    Gooi de deur dicht en draai hem op slot.
  • 5
    Terwijl het geluid van het schot/de deur/gegil om je heen klinkt, kun je meer zombies horen kreunen en op je af komen.
    Ga de gang in op zoek naar een andere uitgang.
    Verstop je
    Ga het dak op en versper de deuren achter je.
    Verweer je.
    Ga naar buiten via de hoofdingang.
  • 6
    Je staat op het dak van het gebouw. Terwijl je nerveus opkijkt naar de volle maan, besef je dat je in beweging moet blijven.
    Laat de kogels, die zijn te zwaar. Je kunt je geweer als slagwapen gebruiken.
    Vind iets scherps om je geweer mee te laden en ga dan op weg.
    Je laadt je geweer met zilveren sierraden en gaat op weg.
    Je laadt je geweer met kogels en gaat op weg.
    Ga terug naar binnen. Je hebt meer kans tegen de zombies dan tegen de weerwolf.
  • 7
    Onderweg vindt je een man die zich verbergt in een verlaten huis. Hij ziet er heel bleek uit en je kunt de de weerwolven horen huilen op de achtergrond.
    Je accepteert hem in je groep maar houdt hem goed in de gaten.
    Je voorziet hem van een geweer en voedsel maar laat hem daar.
    Je rent zo snel als je kunt weg, hij zou gebeten kunnen zijn!
    Je laat hem zondermeer toe tot de groep.
    Je schiet hem dood.
  • 8
    Terwijl jullie je weg vervolgen, zien jullie het silhouet van de weerwolf in het maanlicht. Hij komt op jullie af. Er is een pad dat een bos invoert aan je rechter kant.
    Je gaat voorzichtig het bos in.
    Je schiet op hem met alles wat je hebt.
    Je rent terug naar de supermarkt.
    Je gaat naar de achterkant van de gebouwen.
    Je stormt het bos in.
  • 9
    Verscheidene zombies bespringen je. Jij ontsnapt, maar je vriend trekt met zijn been en denkt dat hij wel eens gebeten zou kunnen zijn. Maar het kan ook zijn dat hij gewoon zijn voet tegen een steen of stuk glas heeft gestoten.
    Sluit hem op in een gebouw. Als hij lang genoeg overleeft laat je hem weer vrij.
    Houd hem bij je, en kijk uit voor elk spoortje van zombies
    Laat hem achter, en ren zo snel als je kunt bij hem vandaan.
    Schiet hem op staande voet.
    Houd hem bij je, je laat nou eenmaal geen vrienden achter.
  • 10
    De weerwolf is er weer. Hij volgt je een kantorencomplex in.
    Ga naar boven en blijf op hem schieten terwijl je rent. Misschien kun je je vriend naar hem toe trappen om hem af te leiden.
    Sluit jezelf op in een oud kantoor.
    Verberg je in de kast.
    Ga omhoog en draai de deuren achter je dicht.
    Sprint omhoog, zo snel als je kunt.
  • 11
    Je komt terecht in een oud kantoor. De weerwolf komt er aan en het enige dat nog aanwezig is in de ruimte is een touw. Er is een venster maar dat is te hoog om eruit te springen.
    Bevestig het touw aan de muur en gebruik het om uit het raam te klimmen.
    Gebruik het touw om de deur vast te binden en klim uit het venster.
    Waag een gokje en spring.
    Verberg je in een hoekje en hoop dat de weerwolf weggaat.
    Gebruik het touw om je vriend vasttebinden aan de deur en klim zelf het raam uit.
  • 12
    Je ontsnapt met de weerwolf opgesloten in een kantoor hoog boven je hoofd. Je weet dat de deur het niet voor lang uithoudt, maar het zou je tijd moeten geven. Je vindt een tv dat aangesloten is. Op het nieuws legt een nieuwslezer uit dat er een groepje space shuttles is dat deze nacht nog gelanceerd zal worden en op weg gaat naar de dichtstbijzijnde bewoonbare planeet.
    Plan een route naar de lanceerbasis met voldoende winkels onderweg.
    Daar kun je nooit op tijd komen. Ga naar huis en breng je laatste momenten in vrede door.
    Kies een route naar de lanceerbasis via de daken met voldoende zombies onderweg om neer te schieten.
    Ga via de riolering naar de lanceerbasis.
    Ga direct naar de lanceerbasis.
  • 13
    Er heerst een nieuwe dreiging. Terwijl je onderweg bent naar je bestemming, stopt de bleke man (Als je hem neer hebt geschoten, is hij nu weer terug. Als je hem mee hebt genomen, dan is hij nu bij je en als je wegrent dan vindt hij je weer) voor je en draait zich om. Zijn ogen worden melkwit en zijn mond opent zich wijd. Klauwen ontspringen zijn voeten en handen en hij wordt heel groot. Terwijl zijn kleren losscheuren van zijn met stekels bedekte lichaam, bedenk jij de volgende stap.
    Schiet zijn hoofd eraf!
    Ren achteruit terwijl je op hem schiet.
    Gil en ren om hem heen.
    Ren achter zijn rug om.
    Rennen!
  • 14
    De weerwolf komt terug. Als hij naar je toe komt merkt hij de demon op en aarzelt. Hij vliegt er naar toe en slaat zijn klauwen er naar uit. Dit is je kans.
    Schiet een paar keer op hem en ga dan het rioleringsysteem in.
    Duw een paar vuilnisbakken omver voordat je de riolering ingaat.
    Schiet een van je geweren leeg en probeer ze neer te schieten voordat je de riolering ingaat.
    Verberg je in de riolering terwijl ze afgeleid zijn.
    Ren de tegenovergestelde richting op en ga een rioleringsysteem in.
  • 15
    Je baant je een weg door de riolering. Je hoort dat het gevecht is afgelopen boven je hoofd. Je weet niet wie heeft gewonnen, maar beiden hebben waarschijnlijk het gevecht overleefd. Plotseling komt een menigte zombies om de hoek en strompelt op je af.
    Gil en ren.
    Controleer of er iets gevaarlijks op de grond is voordat je door een put omhoog gaat.
    Schiet op ze, en misschien duw je een vriend hun kant op.
    Spring tevoorschijn uit een put.
    Gooi je geweer naar ze toe en ren.
  • 16
    Je komt uit het riool en ziet de ruimtevaartuigen voor je. Er komt rook van de machines, en je weet dat je niet veel tijd hebt. Je vriend begint te gillen en valt neer op de grond. Zijn huid wordt grijs en de kleur verdwijnt uit zijn ogen. Hij verandert in een zombie.
    Schiet zijn hoofd eraf en ga naar het ruimtevaartuig.
    Vertel hem dat het je enorm spijt en schiet hem dood.
    Sta een seconde stil en ren dan weg.
    Zeg dat het je spijt en ren weg.
    Bedek je mond en ren, wankelend, naar de raket.
  • 17
    Terwijl je de ingangshekken nadert, komt de weerwolf door een steeg aangelopen. Plukjes van zijn haar zijn verdwenen en hij heeft een enorm litteken boven zijn oog.
    Gooi je hoed met een zilveren rand naar hem toe.
    Maak er een eind aan. Je legt je zilveren trouwring in je geweer en schiet.
    Je richt je geweer en schiet de weerwolf in zijn oog, terwijl je vol rouw denkt aan de persoon die is opgeofferd aan dat ding.
    Gooi je geweer naar hem toe.
    Schiet hem helemaal lek en laat hem lijden.
  • 18
    Terwijl het doodgaat, transformeert het ding terug naar menselijke vorm. Het is je zoon en hij is dood. Je denkt aan hem terwijl je naar binnen loopt. Hoe voel je je?
    Je wilt terug naar buiten rennen en om hem huilen.
    Verdrietig voor je zoon, maar blij dat zijn ziel nu vrij is.
    Verdrietig voor je zoon.
    Blij dat hij strijdend ten onder ging.
    Versteend.
  • 19
    Terwijl het ruimtevaartuig opstijgt (met jou aan boord gelukkig) komt het buitenaardse monster door de deur naar het passagiersgedeelte toe. Niemand van de andere passagiers heeft zijn wapen nog, en daarom ben jij de enige hoop op redding.
    Sla op het monster in met een honkbalknuppel.
    Schop ernaar, schreeuw en ren achteruit.
    Schiet hem.
    Schiet op het monster met elke kogel die je nog hebt.
    Schiet hem met je laatste kogel.